Marktprofiel Vredenburgmarkten, Vers en Meer

Vers assortiment

De focus voor deze markt zal gericht zijn op Food, vers, ready to eat, beleving en een  aansluitend non Food assortiment met eigentijdse uitpak.

 

Bijzondere foodspecialiteiten

De markt zal zich blijvend moeten onderscheiden van andere plaatsen waar Food verkocht wordt, dat zien we voor ons met specialisaties.

Dus de specialist gaat boven de generalist. Ook zien we een grote rol voor Bio.

 

Bijzondere ondernemers

Ten aanzien van vakmanschap en goed communiceren, zoeken we toppers!

 

Dynamisch aanbod

Onze markt moet een plaats worden waar ook aanbieders een plaats kunnen vinden voor kortere tijd, met name in non food.

 

Een markt met meer fun

Het onderscheidende vermogen moet zich ook uiten in de fun, dus bijzondere uitpak, beleving, meewerken aan thema’s en gelegenheid bieden tot proeven.

 

Persoonlijk contact

De klant staat centraal, dat kan alleen bij goed persoonlijk contact in Nederlands of Engels.

 

Moderne trends  op onze markt

Nieuwe landelijke trends in uitpak of aanbod zullen met voorrang in aanmerking komen voor een plaats.

 

Marketing en promotie

Op onze markt dragen we met elkaar de kosten van marketing en promotie.

 

Vastgesteld door de Commissie Vredenburg november 2018

 

De basis voor dit document bevindt zich in het PvE Vredenburg aangenomen door de Raad van de Gemeente Utrecht, sept 2015.

 

 

Walter Koelewijn, ondernemer op de zaterdagmarkt.

Elke Woensdag > 10.00 tot 17.00 uur

Elke Vrijdag  > 10.00 tot 17.00 uur

Elke Zaterdag > 8.00 tot 17.00 uur